Vi är glada om du kan hjälpa oss genom att svara på deras frågor om just du skulle bli uppringd eller mailad. Leksands Sparbank brukar ligga i topp bland Sveriges banker och förhoppningsvis hjälper ditt svar oss att bli nummer ett. Tack!

Lämna aldrig ut koder, kontonummer eller liknande

Företaget som på uppdrag av Svenskt Kvalitetsindex genomför datainsamlingen heter PFM Research kommer att ställa frågor om din bank och din upplevelse som kund hos oss. Observera att PFM Research aldrig frågar efter BankID, koder, kortnummer, kontonummer eller andra personliga uppgifter.

Vi vill tydligt markera att de som genomför undersökningen aldrig begär att du som kund ska identifiera sig på något sätt. Det innebär att du som kund inte i något fall ska lämna ut personnummer, eventuella koder eller Bank-ID till den som ringer.

Kom ihåg att du alltid kan motringa oss om du blivit uppringd och känner dig osäker, vi finns på 0247-886 00. När du ringer oss vet du att du pratar med oss, det kan du inte veta om du blir uppringd.

Vi önskar en skön fortsättning på sommaren!

Vänliga hälsningar från Leksands Sparbank